
پیگیری سفارشات
پیگیری سفارش فروشگاه سیتلند
ارسال بسته
پاسخ به تمام سوالات شما
ما به تمامی سوالاتی که درباره فروش آنلاین تک نت دارید، از طریق ارتباطات زیر پاسخ خواهیم داد.
📱 پشتیبانی آنلاین بهصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شماست.
📞 پشتیبانی تلفنی نیز در ساعات کاری فروشگاه در خدمت شماست:
- هفت روز هفته: 08:00 الی 22:00
☎️ شماره تماس: 09020601613

راهنمای کامل پیگیری سفارشات از فروشگاه سیتلند
پس از ثبت سفارش در فروشگاه سیتلند، میتوانید مراحل پردازش و ارسال سفارش خود را پیگیری نمایید.
برای اینکه ببینید سفارش شما در چه مرحلهای قرار دارد، کافیست به قسمت پیگیری سفارشات مراجعه کنید و شماره سفارش خود را وارد نمایید. در آنجا مراحل زیر را مشاهده میکنید:
- دریافت سفارش: این مرحله به این معنی است که پرداخت و ثبت سفارش توسط شما در فروشگاه سیتلند به درستی انجام شده است.
- بررسی سفارش: این مرحله به این معنی است که سفارش شما توسط فروشگاه سیتلند بسته بندی شده است.
سفارشات ثبت شده تا قبل از 12 ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه، در همان روز میباشد. سفارشات ثبتی بعد از 12 ظهر، در اولین روز کاری بعدی انجام خواهد شد. برای روزهای پنج شنبه این زمان به ساعت 11 صبح تغییر میکند. برای جزیره کیش و روش حمل و نقل پیک موتوری چنین محدودیتی وجود ندارد و تا ساعت کاری فروشگاه، ارسال سفارشات در همان روز انجام میشود.
- تکمیل شده: این مرحله به معنی اتمام کار مجموعه سیتلند و تحویل سفارش شما به هر یک شرکت های حمل و نقل انتخابی توسط شما میباشد. در این وضعیت، تا آخر روز کاری یا اولین روز کاری بعدی یک کد رهگیری از شرکت حمل و نقل ارسالی نمایش داده میشود. این کد رهگیری از طریق سرویس ایمیل فروشگاه نیز در اختیارتان قرار میگیرد. از طریق کد رهگیری میتوانید وضعیت دقیق سفارش خود را پیگیری نمایید.
نکته: در هنگام ثبت سفارش خود دقت کافی در انتخاب شیوه ی حمل و نقل داشته باشید. روش انتخابی پیش فرض فروشگاه آنلاین سیتلند در همهی شهرها و استانها پست پیشتاز میباشد.
قسمت پیگیری سفارشات در وبسایت سیتلند به صورت کاملا هوشمند برای راحتی شما مشتریان عزیز طراحی شده است.